ViewSonic ziet voor zijn partners groeikansen in narrowcasting, waarvoor de leverancier specifieke beeldschermen en software heeft ontwikkeld.
ViewSonic ziet voor zijn partners groeikansen in narrowcasting, waarvoor de leverancier specifieke beeldschermen en software heeft ontwikkeld.
Narrowcasting is een sprong vooruit voor wie een doelgroep in een bepaalde (openbare) omgeving van speciale informatie wil voorzien via beeldschermen, zoals in winkels, de horeca, scholen, openbaar vervoer en tijdens grote evenementen. Denk aan aanbiedingen, welkomstinformatie, roosterwijzigingen, vertrektijden en -plaatsen en muziekprogramma´s. De nieuwste toepassingen, maken ook individuele communicatie mogelijk, door de bezoeker met zijn mobiel een nummer te laten bellen, waarna de scherminhoud wordt aangepast, bijvoorbeeld met een persoonlijke aanbieding of boodschap.
Jan-Wilem van der Zalm, country manager van ViewSonic Benelux, heeft recentelijk een ´commercial display event´ georganiseerd voor resellers waar de ´visual solutions´ en ´commercial displays´ van ViewSonic voor narrowcasting werden getoond.
ViewSonic's nieuwe generatie commercial displays, zijn volgens Van der Zalm speciaal ontwikkeld voor intensief gebruik in openbare gelegenheden, in combinatie met (centrale) narrowcasting-toepassingen. Van der Zalm: "Partners die deze ‘visual solutions' willen verkopen, kunnen dit doen via het ´Go Partner´-programma. Er zijn inmiddels 25 Var's en systeemintegratoren die deze oplossingen van ViewSonic gaan verkopen, zoals reseller Hulskamp."
ViewSonic levert de commercial displays via zijn distributeurs Copaco, Actebis en Micro-Square.