TopTel, distributeur van IP-telefonie en Mitel, leverancier van unified communications-oplossingen, lanceerden op 1 november jl. een nieuw marketing initiatief; de zogenaamde TopLeads-campagne.
Deze campagne, die leads gaat opleveren voor Mitel IP-telefonie, completeert een serie toegevoegde waardediensten die TopTel de afgelopen maanden heeft geïntroduceerd en tot doel heeft het resellerkanaal te voorzien van leads op het vlak van Mitel IP-telefonie.
TopTel heeft naast dit initiatief recent ook diensten geïntroduceerd op het gebied van support bij installatie van Mitel IP-telefonie, zoals de Quick Install-service en een nieuw programma op het gebied van spareparts. Door dit nu te combineren met een marketingcampagne is TopTel in staat om resellers in alle stappen van het verkoopproces, installatie en service bij te staan. Dit pakket maakt het voor startende resellers eenvoudiger om met IP-telefonie te beginnen en biedt bestaande resellers de mogelijkheid om meer te profiteren van de marktgroei op het vlak van IP-telefonie TopLeads is een telemarketingcampagne die gebaseerd is op de volgende pijlers:
• Door een samenwerkingsverband aan te gaan tussen enerzijds zeven geselecteerde resellers en anderzijds TopTel en Mitel ontstaat schaalgrootte waardoor de individuele resellers profiteren van een ‘grote' campagne tegen een relatief lage investering.
• De campagne is gebaseerd op het principe van testen/bijstellen en daarna breed uitrollen. In eerste instantie worden diverse segmenten en boodschappen rondom IP-communicatie, via telemarketing, getest en de beste segmenten en boodschappen worden ingezet voor de brede uitrol.
Remco Bakkeren, directeur TopTel, "Met dit programma hebben wij nu onze dienstverlening op het vlak van Mitel IP-telefonie verder uitgebreid. Hierdoor kunnen we samen met de deelnemende resellers nog beter inspelen op de groei die IP-telefonie kent en de toenemende vraag naar Mitel-oplossingen."
Bas Baars, marketingmanager bij Mitel; "Naast support en salesdiensten wordt marketing steeds belangrijker als toegevoegde waardedienst vanuit een distributeur. TopTel speelt hier op in door TopLeads te introduceren. Door de heldere samenwerking tussen alle partijen bij TopLeads, de focus op resultaat vanuit TopTel en het enthousiasme bij alle deelnemende partijen beloof ik een campagne met verassende resultaten."
Tussentijdse updates over TopLeads zijn terug te vinden op www.toptel.eu.