Toenemende marketingvragen van partners en internationale uitbreiding resulteert in nieuwe marketingtrajecten bij Twinfield.
De leverancier van online administraties heeft Samira el Bouziani aangesteld als marketingmanager. In haar nieuwe functie zal zij zich richten op de uitbreiding en verdere professionalisering van Nederlandse en internationale marketingactiviteiten.
Tevens zal de nieuwe marketingmanager betrokken zijn bij het vergroten van de naamsbekendheid. Met de aanstelling van El Bouziani geeft het bedrijf invulling aan de toenemende marketingvragen van partners en de internationale uitbreiding van Twinfield.
El Bouziani heeft ruim elf jaar ervaring in de ict-branche opgebouwd. De nieuwe marketingmanager is werkzaam geweest bij PeopleSoft en Business Objects, waar zij destijds verschillende functies vervulde, waaronder sales, marketing en alliances. Dankzij de brede ervaring die El Bouziani heeft opgedaan bij haar vorige werkgevers, verwacht Twinfield dat zij binnen afzienbare tijd verschillende marketingtrajecten succesvol heeft uitgerold.
André Kwakernaat, directeur en medeoprichter van Twinfield: "Bedrijven die marketing actief betrekken in hun bedrijfsstrategieën presteren beter dan ondernemingen die marketing op een laag pitje hebben staan. Ondanks het continue groeiende aantal enthousiaste partners is het belangrijk dat we stil blijven staan bij klanttevredenheid en het overbrengen van onze boodschap. Samira el Bouziani heeft in het verleden een flinke ervaring opgedaan en ik ben er trots op dat zij ons team komt versterken."