Sennce, leverancier van (online) crm-software, wil meer zaken via partners doen. Daarvoor is het Nederlandse softwarebedrijf op zoek naar distributeurs en resellers.
Sennce (voorheen Impro) levert software voor relatiemanagement en is volgens het bedrijf geschikt voor alle afdelingen en instellingen. Dus niet alleen verkoopafdelingen, maar ook voor bijvoorbeeld overheidsinstanties. Het pakket werkt nauw samen met Outlook en heeft een Nederlands forecasting model. De software is zowel als een pakket als via een SaaS-model (software-as-a-service) verkrijgbaar. Sennce wil hiermee de Nederlandse versie van Salesforce.com worden.
Het online pakket Sennce RMS (relatie management software) wordt verkocht via partners en is geschikt voor bedrijven met vijf tot duizend gebruikers. Pieter Verduyn, directeur van Sennce en verantwoordelijk voor het partnerkanaal, vertelt: "We willen onze software verkopen via partners. In Nederland zijn er 50.000 tot 100.000 bedrijven die onze software kunnen gebruiken. Als een klant onze software online heeft besteld, gaat de order via een reseller die uit de buurt komt."
Sennce zoekt resellers die Sennce als standaardapplicatie willen verkopen en var's die Sennce verkopen en implementeren. Bijvoorbeeld met maatwerk, als aanvullende dienstverlening. Verduyn zegt dat resellers een goed belegde boterham kunnen verdienen als ze de software van Sennce verkopen. "We bieden vijftig procent marge op de verkoop", aldus Verduyn. "Deze wordt in fases uitgekeerd. De crm van Sennce voegt echt iets toe aan het portfolio van een reseller. De resellers kunnen het naast hun andere producten erbij verkopen, in vorm van cross-selling, bijvoorbeeld in combinatie met hardware."
Meer informatie:
www.sennce.nl