Oracle introduceert Siebel Contact Center Integration Pack for Oracle Adverse Event Reporting System (AERS). Hiermee wordt het verzamelen, rapporteren en beheren van incidenten gestroomlijnd, terwijl de data-integriteit verbetert. De oplossing is gebaseerd op Oracle’s Application Integration Architecture.
Siebel Contact Center Integration Pack for Oracle AERS sluist klachten van klanten over producten en informatie over potentieel nadelige gebeurtenissen naadloos door van Siebel Contact Center naar Oracle AERS. Dit resulteert, indien noodzakelijk, automatisch in escalatierapportages. Farmaceuten en producenten van medische apparatuur kunnen sneller en adequater inspringen op klachten en problemen, en deze doorspelen naar derden voor verdere evaluatie. Door de automatische uitwisseling van informatie tussen Siebel Contact Cente en Oracle AERS neemt het dubbel invoeren van gegevens af. Daarnaast beschikken life sciences-organisaties hiermee over complete, accurate en gesynchroniseerde informatie waardoor de kosten voor conflictoplossing dalen.
Neil de Crescenzo, Group Vice President, Healthcare en Life Sciences: "Siebel Contact Center Integration Pack for Oracle AERS biedt out-of-the-box mappings, voorgedefinieerde bedrijfsprocessen en een open architecture framework. Hierdoor worden implementatiekosten gereduceerd en blijft de flexibiliteit gewaarborgd die nodig is om te kunnen voldoen aan bedrijfsspecifieke wensen en configuratie-eisen."