Marketingmanager Hetty Boerakker van SAS is gisteren uitgeroepen tot Marketeer van het Jaar. Zij ontving deze eretitel gisteren tijdens de uitreiking van de Computable Awards.
De IT Marketing Awards werden dit jaar voor de tweede keer uitgereikt, als onderdeel van de Computable Awards. Er zijn vier awards, waarvan drie voor marketingcampagnes en een voor een marketeer die zich het afgelopen jaar heeft onderscheiden:
Beste PR-campagne
IFS Benelux met IFS Rally-campagne
Beste Branding-campagne
Samsung Electronics Benelux BV met Let's Upgrade-campagne
Beste Leadgeneration-campagne
SAP Nederland met SAP Safe Passage-campagne
IT Marketeer van het jaar
SAS Institute, Hetty Boerakker
De IT Marketing Awards zijn een initiatief van Conclusion Communication Consultants en ict-vakblad en -site Computable.
De jury bestond uit NGI-ambassadeur Arjan van Dijk, Theo Koster, directeur Conclusion Communication Consultants, it-ondernemer en Ipan-voorzitter Boris Veldhuijzen van Zanten, IBM-marketeer Ronald Velten (winnaar vorig jaar) en de adjunct-hoofdredacteur van Computable, Johannes van Bentum.