ROUTE 66, de persoonlijke navigatiepionier, introduceert trots haar nieuwe huisstijl. In de snel veranderende navigatiewereld heeft ROUTE 66 de afgelopen jaren een sterke groei doorgemaakt. Haar nieuwe visuele identiteit past nu weer volledig bij waar ROUTE 66 voor staat: veilig, snel en gemakkelijk navigeren. Alles gericht op het plezier van de individuele reiziger.
eldwijd bekende ROUTE 66-logo. In combinatie met de nieuwe slagzin, I'm on my way, weerspiegelt de nieuwe visuele identiteit de voortdurende focus van het bedrijf op het plezier van de individuele reiziger met ROUTE 66 producten. Maar ook op de toenemende diversiteit van navigatieoplossingen die ROUTE 66 wereldwijd aan reizigers te bieden heeft.
"We willen dat reizigers weten dat ze op ons kunnen vertrouwen wanneer ze op een veilige, snelle en gemakkelijke manier waar ook maar heen willen. Of ze nu software willen voor hun mobiele telefoons, all-in-one navigatiesystemen, of dat ze extra's en downloads willen voor oplossingen die we hebben ontwikkeld voor bedrijven waarmee we samenwerken", aldus Job van Dijk, Chief Commercial Officer van ROUTE 66. "Onze nieuwe look en feel maakt duidelijk hoe onze oplossingen het reizen van mensen in een snel veranderende en gecompliceerde wereld eenvoudig kunnen maken."
Hoe de nieuwe huisstijl er uit ziet, is onder andere te zien op www.route66.nl.