McDOS heeft het startschot gegeven voor een opvallend eindejaars incentive-programma. Kosten noch moeite zijn gespaard om de reseller te belonen voor zijn bestelgedrag en loyaliteit.
Hiervoor haalt McDOS een oude tv-topper van stal: 'Prijzenslag'. Oude tijden zullen weer herleven met het bekende tv-programma van weleer, waar kandidaten de mooiste prijzen konden verdienen.
Van 1 oktober t/m 21 december 2007 zijn de resellers van McDOS de kandidaten. Zij profiteren niet alleen van onwaarschijnlijk lage prijzen, maar ze sparen ook automatisch voor de mooiste 'prijzen' door producten in te kopen van de deelnemende leveranciers; Conceptronic, Logitech Retail, Kingston, Microsoft OEM, Pinnacle, Belkin, Philips, MSI-moederborden en grafische kaarten, Samsung-printers, Toshiba-notebooks en Newstar. Bij iedere 250 euro ontvangt de reseller een punt met een waarde van 1 euro. Dit kan dus snel oplopen tot een aanzienlijk bedrag. De punten kan de reseller in de online shop van McDOS inwisselen voor cadeau's van Bart Smit, Bol.com en Kijkshop.
Op de speciaal voor deze actie ingerichte website wordt de reseller door een opvallend presentatie-talent geleid naar alle acties, promoties, puntentotalen en de vele cadeau's. Bovendien kan de reseller op het web ook zelf aan het rad draaien en iedere dag vele mooie prijzen verdienen.