SAS, leverancier van business intelligence-software, en marketingadviesbureau DDMS hebben een overeenkomst gesloten voor de inzet van SAS customer intelligence-oplossingen voor klanten van DDMS.
SAS customer intelligence-oplossingen zijn toonaangevend in het diepgaand analyseren van klantgegevens en het voorspellen van toekomstig klantgedrag. Niet elke organisatie heeft echter de behoefte aan een permanente database marketing analyse afdeling, of beschikt daarvoor niet over voldoende kennis, infrastructuur en/of capaciteit. DDMS biedt deze organisaties vanuit een brede ervaring dé oplossing. Zo kunnen ondernemingen die niet zelf over SAS beschikken, toch profiteren van de kracht van zeer geavanceerde data-analyse tools.
De analisten en databasemarketeers van DDMS zijn zeer ervaren in het analyseren en interpreteren van klantgegevens uit complexe databases in diverse sectoren. De combinatie van DDMS en SAS, expert op het gebied van data-analyse software, biedt marketing gedreven ondernemingen – die niet over een eigen marketing database analyse afdeling beschikken – daarmee een schaalbare oplossing volgens de hoogste in de markt verkrijgbare standaard.
Algemeen directeur DDMS, Robert Feltzer, zegt: "De partnership met SAS zorgt ervoor dat onze analisten sneller en flexibeler op klantwensen in kunnen gaan. In ons werkgebied roept het verkregen inzicht vaak op tot nog diepgaandere analyses of uitsplitsing van gegevens naar verschillende segmenten of doelgroepen. Door de snelheid en gebruiksvriendelijkheid van de SAS software kunnen we daar zeer adequaat op inspelen. Onze opdrachtgevers profiteren hiervan doordat zij snel over het gewenste inzicht kunnen beschikken en wij efficiënt voor hen kunnen werken."
Marcel van der Marck, Business Development Manager Customer Intelligence van SAS Nederland, voegt toe: "DDMS is een vooraanstaand marketingadviesbureau met een mooi klantportfolio. We zijn trots op het feit dat het bureau SAS inzet om haar dienstverlening te verbeteren en uit te bouwen. Door samen te werken met DDMS, kunnen innovatieve spelers in de markt hun marketingcampagnes verder optimaliseren".