Sitecom heeft twee prestigieuze prijzen gewonnen tijdens de uitreiking van de “Best of RetailVision Europe Awards” in Parijs: “Best Retail Strategy” en “Best Presentation”.
Sitecom heeft twee prestigieuze prijzen gewonnen tijdens de uitreiking van de "Best of RetailVision Europe Awards" in Parijs: "Best Retail Strategy" en "Best Presentation". Meer dan 130 toonaangevende retailers en distributeurs in de Europese PC- en consumentenelektronicamarkt hebben hun stem gebracht, en Sitecom gekozen als beste in bovengenoemde categorieën. De "Best of RetailVision Europe Awards" zijn een van de relevante onderscheidingen voor bedrijven in de consumentenelektronicamarkt als onderdeel van RetailVision Europe, het belangrijkste zakelijke evenement voor het verkoopkanaal. Het is de enige Pan-Europese aangelegenheid waar nieuwe PC- en consumentenelektronicaproducten en hun verkoopstrategie worden gepresenteerd. "Iedereen binnen Sitecom is bijzonder blij met deze prijs. Het is een grote eer om door deze groep van belangrijke beslissingmakers uit de retail- en distributie-industrie te worden uitgeroepen tot Best Retail Strategy en Best Presentation, en een bevestiging dat onze strategie it's easy doing business with Sitecom de juiste is", aldus Pim Schoonenberg, CEO Sitecom Europe. Naast deze twee awards werd Sitecom genomineerd voor de prijs binnen een andere categorie: "Best Product: accesories". Dit evenement werd van 25 tot en met 27 september in de Convention Center van het hotel New York in Disneyland Parijs gehouden.