Onlangs vond in de Fabrique te Maarssen de uitreiking plaats van de Deloitte Technology Fast 50 Awards 2007. VisionWaves, management adviseurs op het gebied van strategie-implementatie, was dit jaar voor het eerst genomineerd voor deze award. Het bedrijf is geëindigd op de 38e plaats.
VisionWaves is in de afgelopen vijf jaar met 528 procent gegroeid. Het bedrijf wil de komende periode haar omzet vervijfvoudigen. Het grootste gedeelte hiervan moet in het buitenland gerealiseerd worden.
Het bedrijf is expert in het inzichtelijk maken van het zogenoemde strategielek binnen bedrijven. VisionWaves realiseert dit door bij haar klanten de verschillen tussen de strategie en de implementatie hiervan in kaart te brengen. Hiervoor heeft Vision Waves een eigen methodiek ontwikkeld: Strategisch Waardeketenmanagement. De methodiek wordt gedurende het gehele traject bij de klant ondersteund met het door VisionWaves ontwikkelde Enterprise Management System (EMS).
"Wij zijn natuurlijk trots op onze plaats in de lijst," zegt Hans Kooistra, Managing Director van VisionWaves. "We werken hard aan de ontwikkeling van het bedrijf en het inzichtelijk maken van het strategielek binnen organisaties, vervolgens dichten we samen met de klant het lek. We werken met ambitieuze opdrachtgevers en medewerkers, dat is volgens ons de basis van dit resultaat." aldus Kooistra. "Onze plaats in de lijst laat zien dat we op de goede weg zitten en de juiste keuzes maken."