GX, de grootste onafhankelijke leverancier in Nederland van oplossingen voor web content management, gaat een partnerschap aan met Q-go, leverancier van Natural Language Search (NLS)-oplossingen.
De Q-go technologie maakt het organisaties die gebruikmaken van GX WebManager mogelijk om vragen en zoekopdrachten van websitebezoekers beter te begrijpen en te beantwoorden.
Door het partnership met Q-go voegt GX een nieuwe dimensie toe aan de visie Outside waarin de consument als bezoeker van de website altijd centraal staat. GX WebManager, het leidende product voor web content management, biedt uitgebreide mogelijkheden voor personalisatie en self-service die essentieel zijn voor een optimale online klantbeleving.
Q-go integreert Dialogue Manager in het web content management systeem GX WebManager. Doordat GX WebManager volledig gebaseerd is op open standaarden kunnen partners als Q-go eenvoudig hun functionaliteiten als component toevoegen. Klanten van GX beschikken op deze wijze over een ruime keuze aan functionele componenten om zo hun WCM systeem op maat samen te stellen.
"Internet is een volwaardig kanaal waarlangs niet alleen communicatie, maar ook commercie plaatsvindt", zegt Hans Arnouts, Director Solutions Marketing van GX. "Door het toevoegen van de NLS-technologie van Q-go kunnen de klanten van onze klanten nu in eigen woorden via de website communiceren. Dit heeft een aantoonbaar positief effect op de kwaliteit van de interactie en de klanttevredenheid."
"Het partnerschap met GX sluit goed aan bij onze partnerdoelstellingen", zegt Marcel Smit, CEO van Q-go. "We willen graag samenwerken met partners zoals GX, die Q-go embedden in hun applicaties om zo een oplossing met een hogere toegevoegde waarde te realiseren. Ik ben verheugd dat wij dit mogelijk kunnen maken en dat we samenwerken om nog beter te voorzien in de behoeften van de relaties van GX."