Kaseya introduceert een nieuwe bundel voor msp’s waarmee ze proactief, automatisch en 24/7 it-systemen van hun klanten kunnen beheren. Voor veel msp’s was dat tot nu toe niet mogelijk, volgens George van Bruggen, senior vice president continentaal Europa bij Kaseya.
"Met het Kaseya emPower Program hebben msp's toegang tot een bundel tools, templates, outtasking-diensten en training waarmee ze zich in de markt kunnen onderscheiden."
Het Kaseya emPower Program is opgebouwd uit drie componenten: Kaseya emPower Out-Tasking, Kaseya emPower Toolkit en Kaseya emPower Education.
"Het IT Automation Framework bieden wij al. Nu hebben we het stuk dienstverlening eraan toegevoegd. Veel it-dienstverleners werken op basis van sla's en hanteren het break-fix-model. Met de Kaseya tools kunnen ze overgaan op een proactieve benadering in plaats van een reactieve. Hier zijn hun klanten natuurlijk heel blij mee."
Als onderdeel van het programma levert Kaseya technici die na kantooruren op afroep beschikbaar zijn ter ondersteuning van msp's. Daarmee kunnen ze een netwerkcentrum garanderen dat 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 per jaar actief is. Hiermee kunnen msp's de marges van hun service-desks verbeteren.
De komende maanden zal Kaseya de beschikbaarheid van aanvullende Kaseya emPower Out-Tasking-diensten en Kaseya emPower-training aankondigen. Raadpleeg voor meer informatie over het Kaseya emPower Program www.kaseya.com/empower.