Acronis, leverancier van schaalbare storage, backup en recovery-software, heeft Christel Grizaut aangesteld als director of marketing voor EMEA.
Grizaut gaat zich in eerste instantie bezighouden met de ontwikkeling en implementatie van de Europese marketing- en communicatiestrategie van Acronis. Het doel is het verder vergroten van de omzet en de naamsbekendheid.
"Christel Grizaut is eerder zeer succesvol geweest in het ontwikkelen en uitrollen van Europese marketing- en communicatie plannen voor business-to-business- technologie bedrijven", zegt Laurent Dedenis, managing director international sales bij Acronis. "Ze is de ideale kandidaat voor het uitbouwen van een lokale marketinginfrastructuur. Ook kan zij met haar marketingkennis en ervaring een belangrijke bijdrage leveren aan het internationale succes van onze oplossingen voor gegevensback-up en herstel."
Grizaut heeft meer dan tien jaar marketingervaring in de business-to-business-informatietechnologiesector. Voordat zij bij Acronis in dienst kwam, was ze EMEA corporate communications manager bij Altiris, een bedrijf dat systeembeheersoftware vervaardigt en onlangs werd overgenomen door Symantec. Binnen Altiris was zij verantwoordelijk voor het vergroten van de naamsbekendheid en het beheer van het netwerk van Europese pr-agenten. Grizaut heeft tevens marketingfuncties vervuld bij verscheidene Europese en internationale bedrijven, waaronder Tripwire, Baltimore Technologies, Solsoft en NetManage.