Ezwim, aanbieder van webdiensten om telecomkosten beheersbaar te houden en het service management te vereenvoudigen, heeft Wendy van Meer aangesteld als director of marketing. In deze functie zal Van Meer zich met name richten op de uitbreiding en verdere professionalisering van de internationale marketingactiviteiten.
Van Meer heeft de afgelopen tien jaar diverse marketingposities bekleed bij onder meer, Accenture, MCI en TomTom. Bij haar laatste werkgever TomTom was zij als market intelligence manager verantwoordelijk voor het genereren van inzicht in de marktontwilikkelingen, de klantbehoeften en de concurrentie van TomTom.
"Hoewel ik het erg naar mijn zin had bij TomTom, wilde ik weer breder met marketing bezig zijn", aldus Wendy van Meer. "Ezwim biedt mij die kans. Het bedrijf staat op het punt om Europees door te breken. Uit ervaring weet ik dat dit de spannendste jaren bij een bedrijf zijn."
Ceo Ron van Valkengoed is blij met de komst van Van Meer: "Ezwim maakt momenteel een stormachtige en internationale groei door. In zo'n fase heb je ervaren en gedreven mensen nodig. Van Meer heeft zowel ervaring bij corporate bedrijven als bij start-ups opgedaan: precies die cocktail aan kennis heeft Ezwim de komende tijd nodig.''