Invu en WinRIS Nederland hebben samen een koppeling ontwikkeld voor het eenvoudig beheren van alle klantdocumenten. Via deze integratie van documentmanagement met CRM kunnen verkopers en andere medewerkers sneller alle benodigde brieven, emails, faxen, offertes en rapportages raadplegen, om klanten te helpen. Behalve veel tijdwinst levert de koppeling een belangrijke bijdrage aan het verhogen van de klanttevredenheid. De koppeling is als eerste geïmplementeerd bij Invu-distributeur Kompro en Panasonic Business Solutions.
Boudewijn Happé, Consultant after-sales van WinRIS Nederland: "Wij hebben voor Invu gekozen vanwege het gebruiksgemak van deze documentmanagement software en de mogelijkheid om via ‘CodeFree Integration' naadloos met WinRIS te integreren. Met Invu kunnen wij onze klanten een veelgebruikte documentmanagement oplossing bieden als aanvulling op WinRIS. Daarbij worden klantdocumenten niet meer rechtstreeks op het netwerk opgeslagen maar in de centrale database van Invu, die snel te doorzoeken is.
Joost van 't Hullenaar, European Business Manager van Invu: "De samenwerking met WinRIS is ontstaan op verzoek van klanten. Omdat de klantenkring van Invu en WinRIS qua bedrijfsgrootte en marktsegmenten sterk overeenkomen, willen wij meer klanten laten profiteren van de voordelen die bij Kompro en Panasonic zijn gerealiseerd. Commerciële medewerkers hebben behalve directe toegang tot alle klantinformatie vanuit de CRM-applicatie ook behoefte aan krachtige zoekfuncties en versiebeheer".