Iedere zorginstelling is ermee bezig; het verbeteren van de maaltijd, het creëren van ambiance, de klant centraal stellen. Voorbeelden zijn er in overvloed van zorginstellingen die overgaan naar het meals-on-wheels principe, een à la carte restaurant openen of een roomservice concept ontwikkelen. Maar vaak wordt er niet voldoende aandacht besteed aan het optimaliseren van de organisatie van die nieuwe processen. “Natuurlijk staat het eindresultaat, de tevreden klant, voorop maar als het werkproces goed geregeld is voor de medewerkers en het management dan wordt het kiezen en werken met deze processen wel een stuk eenvoudiger” ;zegt directeur Nina Beswerda van Amyyon
myyon komt dan ook met een nieuw product: XL Food Catering. Een softwaresysteem dat alle voedingsconcepten automatiseert. Daarmee wordt het werk van de medewerkers een stuk eenvoudiger. XL Food Catering zorgt voor tijd- en geldbesparing en signalering en terugdringen van ondervoeding. Maar bovenal verhoging van de klanttevredenheid. Een kleine greep uit de functies van XL Food Catering zijn het gebruik van PDA en touchscreen kassa's, persoonlijk opgemaakte menukaarten, facturatie, vastleggen van negatieve keuzes, logistieke planning en het werken met prognoses. Daarnaast verzorgt de automatisering u natuurlijk van alle belangrijke managementinformatie.
Amyyon (www.amyyon.nl) ontwikkelt en implementeert XL Food, een toonaangevend food management systeem dat door ruim 220 zorginstellingen in Nederland wordt gebruikt. Wij helpen organisaties klantgerichter, efficiënter en/of winstgevender te werken door op een effectieve manier software te implementeren. Effectief software implementeren betekent in onze visie, succesvol implementeren = systeem + gedrag. Software implementeren betekent in onze visie niet alleen het implementeren van een softwarepakket, maar vraagt juist veel aandacht voor werknemers en hun werkprocessen. Dit komt tot uiting door de zorg en aandacht die wij besteden aan o.a. trainingen, veranderingsmanagement en nazorg.