Eminent, leverancier van netwerkproducten en computer accessoires, introduceert het vernieuwde concept en het uitgebreide productportfolio op 17 september 2007.
De introductie vindt plaats in de vorm van een theatershow, speciaal voor Eminent distributeurs, retailers en de grotere Eminent dealers. Met deze bijzondere introductie benadrukt Eminent dat het merk helemaal klaar is voor het nieuwe retailseizoen.
Sinds mei 2007 zijn de merken E-Tech, Arowana en Eminent samen verdergegaan onder de naam Eminent. Met deze fusie is een belangrijke nieuwe stap gezet in het uitvoeren van de nationale en internationale strategie van Eminent. De leverancier van netwerkproducten en computer accessoires heeft als uitgangspunt om internationale kracht te combineren met lokale aandacht. Zo zijn alle Eminent producten voorzien van een Nederlandstalige handleiding en Nederlandstalige toelichting op de verpakking.
Deze zomer heeft Eminent alle zeilen bijgezet om de hele productlijn klaar te stomen voor het nieuwe retailseizoen. Het assortiment is inmiddels gegroeid tot circa 130 netwerkproducten en computer accessoires. Dankzij de klantgerichte cultuur en het vernieuwde concept ziet Eminent veel mogelijkheden om de marktpositie te verstevigen.
Eminent organiseert een speciale theatershow ter introductie van het vernieuwde productportfolio en het unieke concept. Het belooft een spectaculaire show te worden. "We willen onze klanten op een originele manier kennis laten maken met het vernieuwde Eminent concept," aldus de communicatiemedewerker van Eminent."Daarom hebben we de internationaal bekende theatergroep Boom Chicago ingeschakeld om Eminent tijdens een sensationele show te introduceren". Het evenement zal plaatsvinden op 17 september 2007 in het Leidseplein Theater te Amsterdam en is speciaal bedoeld voor Eminent distributeurs, retailers en de grotere Eminent dealers.
Kijk op www.eminent-online.com voor meer informatie over Eminent.