Kaseya, leverancier van Managed Services Automation-software (MSA) voor IT-dienstverleners en grootzakelijke IT-organisaties, heeft vergeleken met dezelfde periode in 2006 een stijging van 208 procent van de verkoopcijfers genoteerd in het eerste half jaar van 2007.
Kaseya ondersteunt IT-beheerders op een kostenefficiënte manier om hun productiviteit te verhogen door het leveren van IT Services die de complexiteit van het IT-beheer vereenvoudigen voor klanten. Het bedrijf biedt hoogwaardige schaalbaarheid en effectiviteit zodat de IT managed service provider haar omzet kan verhogen en de servicekosten kan verminderen. Hierdoor zien de dienstverlenende klanten van Kaseya significante groei van de winst en een grotere klanttevredenheid.
"Wij hadden een goede impuls toen we aan de eerste helft van 2007 begonnen en dat continueerde in de periode van zes maanden," zegt Gerald Blackie, CEO van Kaseya. "De focus die ligt bij het vereenvoudigen van de complexiteit van het leveren van IT managed services drijft klanten – zowel grootzakelijke als IT beheerders -naar het Kaseya platform. Onze focus ligt altijd op het leveren van ongeëvenaarde technologie, en die focus betaalt zich nu uit in klanttevredenheid, naamsbekendheid en ook in de stijgende orderportefeuille."
Naast de toename van de boekingen, is Kaseya's klantenbestand – zowel IT beheerders als zakelijke klanten -gegroeid en heeft ook bijgedragen aan het succesvolle eerste half jaar. Nieuw verworven klanten zijn onder andere: Best Associates, LLC, Dynamic Air Engineering, Inc., Interactive E Solutions, AOK Networking en Wilkinson Public Library.
"Kaseya's IT Managed Service Automation software heeft niet alleen ons bedrijf getransformeerd, maar ook onze manier van leven," zegt Roger G. Best, CEO van Best Associates, LLC. "Door de software van Kaseya om ons IT managed services-business model te ondersteunen, hebben we nu een meer voorspelbare inkomstenstroom en kunnen we onze klanten meer strategische diensten aanbieden. Tegelijkertijd kunnen we door middel van Kaseya's IT automated software en door het beheer op afstand onze klantomgeving proactief beheren, wat onze en hun wereld minder stressvol maakt."
"Mijn IT troubleshooting, patch management en ellendige inventarisatie zijn verleden tijd sinds we Kaseya's IT management framework hebben geïmplementeerd," zegt Joe Huff, Network Administrator bij Wilkinson Public Library. "Met Kaseya's webgebaseerde IT automation software, kan ik proactief de IT diensten beheren die wij leveren aan de klanten van de bibliotheek."