Speciaal voor organisaties met twintig tot honderd werkplekken introduceert Triple P Nederland BV een nieuwe beheerdienst voor werkplek-, server- en telefoniebeheer. Klanten voeren met deze dienst het dagelijks onderhoud zelf uit, maar kunnen in gewenste situaties terugvallen op de professionele expertise van Triple P. Ze beschikken hiermee op elk gewenst moment over diepgaande technische kennis en eerste- en tweedelijns ondersteuning zonder dat ze hiervoor de hoofdprijs betalen. Voor een laag vast bedrag per maand kunnen ze rekenen op ondersteuning van Triple P. De schaalbaarheid van de dienst maakt het mogelijk om bij organisatiegroei op te schalen naar de uitgebreidere beheerdienst Ready4Use van Triple P.
Triple P biedt met Ready4Use Lite een dienst waarmee organisaties geen onnodige kosten hoeven te maken voor diensten die ze niet gebruiken. De dienst is bij uitstek geschikt voor organisaties die zelf het beheer van werkplekken, servers en hun telefonieomgeving in handen willen houden, maar behoefte hebben aan incidentele ondersteuning. Zo kunnen ze bij Triple P terecht voor ondersteuning bij problemen met desktops, laptops, thin clients, servers, printers of de telefooncentrale. Maar ook voor proactief advies over de opslagcapaciteit van netwerkschijven voor bestanden en e-mail. Triple P speelt hiermee in op de toenemende complexiteit van ICT, waardoor het nagenoeg onmogelijk is voor ICT-medewerkers om op elk vlak bij te blijven.
Als een organisatie gedurende een bepaalde periode behoefte heeft aan extra ondersteuning zijn diensten eenvoudig in te kopen zonder abonnementswijzigingen. Daarnaast krijgen gebruikers van Ready4Use Lite toegang tot de portal www.ready4use.nl. Ze vinden daar alle informatie over de dienst, maar kunnen ook een offerte aanvragen voor ondersteuningsdiensten. Hiervoor heeft Triple P een online calculatieformulier ontwikkeld. De klant weet zo altijd wat hij kwijt is voor technische diensten van Triple P. In de nabije toekomst wordt de portal verder uitgebreid met functionaliteit voor statistiekaanvragen, storingsmeldingen, rapportages en de status van calls.
"Organisaties hebben een steeds grotere behoefte aan flexibele IT-ondersteuning op verschillende deelgebieden, zoals beveiliging en dataopslag", zegt Marga Reuver, Sales manager van Triple P. "Ze willen niet alleen zelf kunnen bepalen wanneer ze een partner inschakelen, maar ook voor welke expertisegebieden. Met Ready4Use Lite bieden wij die mogelijkheid. Laagdrempeligheid, lage vaste kosten en ondersteuning op maat, zijn de belangrijkste kenmerken van deze nieuwe dienst."