HSO is voor het tweede achtereenvolgende jaar benoemd tot lid van de Microsoft President’s club van Microsoft.
Daarnaast is het HSO als eerste en enige Microsoft Dynamics AX (AX only) partner in Nederland gelukt om door te dringen tot de hoogst haalbare ranking voor Microsoft partners wereldwijd, de Inner Circle.
De prestigieuze onderscheidingen werden aan HSO uitgereikt tijdens de Microsoft Worldwide Partner Conference in Denver.
Lid worden van deze Inner Circle groep is voorbehouden aan bedrijven die continu bewegen op het allerhoogste niveau van klanttevredenheid, technologie en toepassing hiervan en een indrukwekkende groei in succesvolle projecten, omzet en medewerkers hebben gerealiseerd. Van de 9000 Microsoft Dynamics Partners wereldwijd wordt aan slechts 50 bedrijven een dergelijke status gegeven.
Microsoft's Corporate Vice President Tami Reller zegt: "Wij zijn erg blij HSO welkom te heten in de Microsoft Dynamics Inner Circle en voor de prolongatie van de President's Club. Met het behalen van deze erkenningen bevindt HSO zich op het hoogst mogelijke niveau binnen het partnerkanaal van Microsoft Dynamics. We feliciteren het bedrijf en bedanken hen voor hun inspanningen ten aanzien van Microsoft, onze klanten en onze oplossingen."
Kwalificaties om lid te mogen worden van deze selecte groep partners zijn het hoge niveau van klanttevredenheid, uitstekende verkoopresultaten en vooruitstrevende product- en technologie-ontwikkeling.
Als lid van de Inner Circle en de President's Club heeft HSO ongelimiteerd toegang tot de kennis, technologie en executive ondersteuning van Microsoft. Dankzij dit privilege kunnen klanten van HSO rekenen op de nieuwste technologieën en de beste ondersteuning op het gebied van Microsoft Dynamics AX.
Peter ter Maaten, CEO HSO, is enorm trots op het behalen van deze dubbele status. "Onze professionele aanpak en een niet nalatende passie voor resultaat maakt iedere dag een zichtbaar verschil voor onze klanten en medewerkers. Wij hebben ons gespecialiseerd in het leveren en onderhouden van oplossingen voor de handel, de (discrete) industrie en de zakelijke dienstverlening. Deze keuzes sluiten precies aan op de verticalisatiestrategie van Microsoft. Dat deze aanpak werkt blijkt wel uit onze eerste plek op de ranglijst van salesprestaties voor de afgelopen vier jaar in Nederland. De dubbele onderscheiding van Microsoft is dan ook een pluim op het werk van ons voltallige personeel!
Zowel op het gebied van klanttevredenheid als technologie streven we permanent het hoogst haalbare na; de structuur binnen HSO is daar volledig op afgestemd. Dit werkt stimulerend en zorgt voor een perfecte werksfeer. Ons groeiende personeelsbestand is daar het bewijs van."