Oki Printing Solutions Nederland viert deze week het driejarig bestaan van zijn drie jaar standaard on-site garantie op het totale productgamma.
Ter gelegenheid daarvan verrasten de distributeurs van Oki-producten hun resellers met een feestelijke taart. Juliëtte van den Hoven, mede-directeur van Oki-reseller Hofax Nederland, heeft de taart ter gelegenheid van het driejarig bestaan van de gratis drie jaar on-site garantie van Oki met plezier in ontvangst genomen. "Deze garantie geeft aan hoeveel vertrouwen Oki heeft in zijn producten", aldus Van den Hoven.
Oki beweert de enige leverancier te zijn die klanten gratis een dergelijke on-site garantie biedt. Gedurende drie jaar na aankoop/registratie worden printers, faxen, multifunctionals en opties van Oki bij de klant in huis gerepareerd. Dit gebeurt door een geautoriseerde servicepartner en over het algemeen al de dag na melding van de storing. De klant hoeft hierbij geen voorrijkosten, onderdelen, arbeidsloon of kosten voor vervangende apparatuur te betalen.
"Klanten waarderen de drie jaar gratis on-site garantie van Oki enorm", zegt Juliëtte van den Hoven, mede-directeur van Hofax Nederland, reseller van Oki-producten van het eerste uur en het grootste Oki Office Center van Nederland. "Bij andere leveranciers moeten ze ervoor betalen en niet een beetje ook. Deze garantie geeft aan hoeveel vertrouwen Oki heeft in zijn producten. De goede service versterkt onze dienstverlening en het merk Oki."