Unica, leverancier van software voor enterprise marketing management, neemt MarketingCentral over voor een bedrag van 12,5 miljoen dollar in contanten en transactiegerelateerde kosten.
MarketingCentral is een niet-beursgenoteerde leverancier van on-demand marketing resource management-oplossingen (mrm).
Yuchun Lee, medeoprichter en CEO van Unica: "MRM is een belangrijk segment binnen EMM. De overname van MarketingCentral door Unica vergroot ons marktbereik en is een verdere verbreding van ons reeds sterke MRM-aanbod."
David Ryan, oprichter en CEO van MarketingCentral: "Deze overname bekroont onze focus op structurele groei en productinnovatie. Onze MRM-oplossing is voor kleinere bedrijven, marketingafdelingen en -bureaus vaak de eerste stap in Enterprise Marketing Management. De overname garandeert dat ze in tweede instantie naadloos kunnen overstappen op Unica en zo hun marketingactiviteiten holistischer kunnen benaderen."
De overname gaat volgens reguliere voorwaarden en zal later deze maand formeel bekrachtigd worden.