Lancom Systems start met de derde ronde van zijn jubileumpartnercampagne ‘Mission 5’. Deze campagne begon in mei en staat in het teken van het vijfjarig bestaan van het bedrijf.
Ook dit keer staat een erg aantrekkelijk aanbod centraal, speciaal voor resellers die zich hebben aangemeld voor het LANvantage-partnerprogramma. Bij aankoop van vijf identieke LANCOM-producten met het getal '5' in de productbeschrijving krijgen LANCOM-partners 5% korting.
De actie onder het motto 'Zoek de 5' – cashback is gericht op resellers van het LANvantage-partnerprogramma. Alle partners van het LANvantage-programma in de Benelux kunnen meedoen met deze actie. Voor de cashback-promotie komen bovendien ook alle succesvolle nieuwe aanmeldingen voor het LANvantage-programma in aanmerking. De actie betreft een groot aantal WLAN-producten in het assortiment van LANCOM. Zo komt een 5 voor in de productnaam van alle WLAN client-adapters (bijv. AirLancer USB-54pro) en in die van de UMTS/HSDPA-router LANCOM 3550 Wireless.
"We hebben op de eerste twee etappes van onze actie 'Mission 5' veel positieve reacties gekregen. Dit keer verwachten we vooral nieuwe partners die van de gelegenheid gebruikmaken om zich aan te melden voor ons LANvantage-programma", zegt Claudia Preiss, European Channel Marketing Manager bij LANCOM. "De actie concentreert zich op het WLAN-aanbod en wil partners enthousiast maken om onze prijzen en producten beter te leren kennen."