NEC Display Solutions kondigt vandaag de uitbreiding aan van de 3 jaar on-site service voor alle producten die zijn verkocht na 1 juni 2007. Dit is een nieuw onderdeel van de klantgerichte strategie voor productservice van het bedrijf. Deze service omvat nu alle NEC MD en MDView medische monitoren en het complete portfolio voor LCD-desktops, kleurmanagement en Public Displays.
De introductie van de nieuwe servicevoorwaarden – naast recente productintroducties zoals de NEC MD205MG, een 5 Megapixel grijstintmonitor, en de NEC MDview 262, een 26-inch kleurenmonitor in het wide-format – vormt een nieuwe versterking van het aanbod van NEC Display Solutions. Het portfolio van NEC Display Solutions biedt nu een ongeëvenaarde keuze aan imagingproducten voor klanten in de publieke en private medische sector, met een uitgebreid ondersteuningspakket voor een geruststellend gevoel.
Christof Böhm, Director Service & Quality Coordination bij NEC Display Solutions Europe GmbH, stelt het volgende: "We streven constant naar de beste service voor onze klanten van medische monitoren. Zeker in gevoelige en complexe toepassingsgebieden zoals ziekenhuizen en operatiekamers is een volledige on-site service belangrijk en wordt deze service bijzonder gewaardeerd. Onze servicepartners zijn experts op het gebied van onze gecertificeerde DICOM diagnostische monitoren – een essentiële eis voor de medische sector."
De on-site service voor alle NEC Medical Displays omvat een Advanced Exchange Service. Dit betekent dat NEC Display Solutions een vervangend apparaat naar de klant stuurt en het defecte product ophaalt. Alle kosten voor reparatie, transport en vervanging zijn voor rekening voor NEC Display Solutions. De klant kan desgewenst ook gebruikmaken van de huidige Collect, Repair en Return service. Conform de voorwaarden van deze serviceovereenkomst haalt NEC Display Solutions het defecte apparaat bij de klant op, corrigeert het de fout en wordt het apparaat binnen 10 werkdagen weer bij de klant afgeleverd.
Deze twee services worden door NEC Display Solutions in de volgende EU-landen aangeboden: Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Noord-Ierland, Nederland, Oostenrijk, Zwitserland, België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Griekenland, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Polen, Hongarije, Tsjechische Republiek en Slovenië.
Voor meer informatie belt u met de NEC Display Solutions Hotline: +0049 (0)89 99699 666.