Imation, marktleider op het gebied van verwisselbare opslagmedia, presenteert nieuwe verpakkingen voor haar optische- en flashmedia. De nieuwe verpakking onderscheidt Imation´s optische- en flashproducten van haar consumentenmerk, Memorex. Terwijl Memorex een herkenbaar consumentenmerk blijft, is Imation het merk waar professionele gebruikers en bedrijven de voorkeur aan geven.
Het nieuwe ontwerp weerspiegelt Imation´s hoogwaardige technologie, betrouwbaarheid, gegevensintegriteit en stijlvolle producten. Het ontwerp benadrukt Imations toewijding om goede producten te bieden aan professionele gebruikers die afhankelijk zijn van Imation-producten om hun waardevolle gegevens veilig op te slaan en uit te wisselen. De nieuwe verpakkingen zijn zwart, gecombineerd met heldere en levendige kleuren om de verschillende, individuele producten te onderscheiden. De tekst op de verpakking is duidelijk en ook het grafische ontwerp is eenvoudig en stijlvol.
Brian Plummer, EMEA Vice President van Imation zegt: "Imation ontwikkelt, produceert en distribueert verwisselbare opslagproducten. Niet alleen blijven we onze producten verder verfijnen, maar ook blijven we aan onze verpakkingen werken. Met trots presenteren wij u dan ook onze nieuwe verpakkingen voor onze optische- en flashmedia. Het ontwerp benadrukt onze toewijding om betrouwbare en betaalbare producten te bieden aan professionele gebruikers."