Ict-dienstverlener Motiv levert vanaf 1 juli 2007 lokale support voor alle security- en applicatieacceleratieoplossingen van Juniper Networks.
De lokale dienstverlening omvat onder meer 24 uurs telefonische support, vervanging van apparatuur binnen vier uur en managed security services. Met de uitbreiding van de dienstverlening is Motiv in staat om aan de toenemende vraag naar Juniper Networks-oplossingen te voldoen.
Als Juniper Networks Support Manager levert Motiv servicecontracten voor alle Juniper Networks security- en applicatieoplossingen. De contracten zijn leverbaar van standaard telefonische support tot en met afspraken waarbij hardwarecomponenten binnen vier uur door Motiv-specialisten worden vervangen. Motiv beschikt tevens over een uitgebreid testlab met appliances van Juniper Networks en reserveapparatuur.
"Door Motiv's expertise en de uitbreiding van supportservices krijgen onze klanten nu lokale, 24-uurs support op alle Juniper Networks security- en applicatieacceleratieoplossingen. Dit serviceniveau voorziet onze klanten van de support die zij nodig hebben bij het creëren van een snel reagerend en betrouwbare omgeving, aldus Paul de Goede, Channel Manager Benelux bij Juniper Networks.
"Als gevolg van de toenemende afhankelijkheid van internet en intranet neemt de vraag naar snellere respons bij het verhelpen van storingen toe. Met de levering van lokale ondersteuning en managed security services is Motiv nog beter in staat om de continuïteit en beveiliging van de infrastructuur van klanten te waarborgen en te optimaliseren", aldus Bastiaan Bakker, Business Development Manager bij Motiv.
Motiv Managed Security Services
Naast de supportservices biedt Motiv ook volledig beheer van Juniper Networks-apparatuur. In dit geval kan Motiv deze dienstverlening op basis van 7×24 leveren. Motiv Managed Security Services is leverbaar voor firewalls, intrusion prevention, telewerken via SSL VPN, spam en virusfiltering.