LANCOM Systems kondigt de tweede ronde aan voor de in mei gestarte partnercampagne MISSION 5. Dit keer staat een aantrekkelijk supportaanbod voor partners centraal. Bij de aankoop van vijf LANCOM-producten doet LANCOM vijf supporttickets cadeau.
Deze waardebonnen worden binnenkort onder de naam Ticket-Support uitgebracht en zijn door de toegang tot de premium-supportdiensten van LANCOM een nieuwe vorm van support voor de resellers. Naast gegarandeerde bereikbaarheid met terugbelgarantie ontwerpt Lancom oplossingsscenario's en verleent het bedrijf remote support. Per vraag of probleem en per begonnen uur wordt een ticket verzilverd.
Met de Ticket-Support biedt LANCOM Systems een bijkomende nieuwe premium-supportverlening. LANCOM-klanten hebben voortaan een voordelige mogelijkheid om een beroep te doen op de verzamelde kennis van de specialisten in Aken, zowel voor support als voor dienstverlening. Het bestaande supportaanbod van LANCOM Systems met gratis mailsupport voor zijn partners en voordelige telefoonnummers voor vakhandelaars blijft uiteraard verder beschikbaar.
"In mei 2007 werd onze jubileumcampagne '5% OP ALLES!' gestart. Dat was al een fantastisch succes", vertelt Jan Buis, Country Manager Benelux & Frankrijk bij LANCOM. "Nu gaan we met de campagne '5 plus 5' van start. We zijn ervan overtuigd dat ook deze actie voor onze resellers een schot in de roos zal worden."
Voor vijf bij LANCOM-distributeurs bestelde producten krijgt de reseller vijf supporttickets cadeau, als extraatje voor zijn klanten of voor zichzelf. Het ticket is 333,20 euro waard (280,= euro netto). De actie geldt voor alle bestellingen tussen 1 en 30 juni 2007. Deelnemen aan de campagne '5 plus 5' kunnen uitsluitend vakhandelaars en systeemhuizen in Nederland en België, die hun aankopen bij een LANCOM-distributeur kunnen aantonen.