Logitech breidt haar Nederlandse verkoopteam uit met Mariska Meerveld en Andy de Beer, die respectievelijk als account manager business channel en retail account manager Nederland zijn aangesteld.
Mariska Meerveld (29) werkte bij Targus waar zij verschillende sales functies heeft gehad. Bij Logitech wordt Meerveld account manager business channel. Deze nieuwe functie is ontstaan omdat Logitech zijn marktaandeel in de zakelijke markt wil uitbreiden en sinds kort een compleet assortiment innovatieve producten heeft voor zakelijk gebruik. Meerveld wordt verantwoordelijk voor het uitbouwen van Logitech's positie in deze markt. Meerveld over haar nieuwe functie: "Het rechtstreeks contact met klanten is één van de leukste aspecten van deze baan. Logitech is een sterk merk op de consumentenmarkt, ik ga graag de uitdaging aan om dit ook op de zakelijke markt te realiseren. Dat gaat zeker lukken dankzij onze nieuwe business producten die aan alle eisen van zakelijke gebruikers voldoen."
Andy de Beer (30) is afkomstig van de BAS Group waar hij category manager was. Bij Logitech is hij aangesteld als retail account manager Nederland. De keuze voor Logitech was niet moeilijk: "Logitech is een retail speler van formaat. Het is een mooi bedrijf dat steeds de markt weet te verrassen met innovatieve producten die echt iets toevoegen voor de consument. Logitech komt uit de computerhoek en schuift langzaam maar zeker op in de richting van consumentenelektronica. Ik vind het geweldig om daar aan bij te dragen."
Remko van den Berg, Sales Manager Nederland is blij met zijn nieuwe teamleden: "Logitech heeft ambitieuze plannen en daar kunnen we ervaren mensen goed bij gebruiken. Mariska heeft veel ervaring en een uitgebreid netwerk in het business kanaal. Ik ben er dan ook van overtuigd dat zij de hooggespannen verwachtingen waar gaat maken. Andy voegt enorm veel retail-ervaring toe aan ons team. Hij begrijpt als geen ander waar retailers behoefte aan hebben en is in staat om zijn klanten de juiste oplossingen te bieden."