GMI (Global Market Insite, Inc.), leverancier van wereldwijde market intelligence oplossingen, heeft per 1 april 2007 Femke Gijsbers aangesteld als Account Manager, Northern Europe. Femke is verantwoordelijk voor het begeleiden van panelprojecten bij bestaande klanten van GMI.
Na haar studie Sociologie aan de Universiteit van Nijmegen, is Femke als promovendus werkzaam geweest bij het ICS, een onderzoekscentrum in sociale wetenschappen bij de Rijksuniversiteit Groningen. Ze deed daar onderzoek naar accumulatie van probleemgedrag bij adolescenten. Voor ze het team van GMI kwam versterken was Femke werkzaam als Office Manager bij Bwise.
Femke Gijsbers: "Deze functie verenigt het beste uit mijn twee vorige banen. De kennis van onderzoeksmethoden en -technieken uit mijn studie Sociologie en het hectische en dynamische van een baan als Office Manager komen in deze functie samen. Ik kan samenwerken en meedenken met onderzoekers en er tegelijkertijd voor zorgen dat projecten succesvol verlopen door een goede band op te bouwen met de diverse opdrachtgevers en teams binnen GMI."
"Wij zijn verheugd dat we een Nederlandse Account Manager in ons team mogen verwelkomen. Dit zal vooral voor onze Nederlandstalige klanten plezierig werken. Daar de groei van GMI in Noord-Europa zeer voortvarend verloopt, is Femke een welkome aanwinst in het team", aldus Leon de Koning, Managing Director, Northern Europe. "De komst van Femke geeft het bestaande team meer ruimte om zich te richten op nieuwe ontwikkelingen voor marktonderzoek, zoals de interactieve online onderzoeksoplossingen."