Audiotex Nederland, service provider op het gebied van interactieve telefoniediensten, verandert haar naam in Comsys Nederland.
De naamsverandering is een bezegeling van de jarenlange samenwerking met zusterbedrijf Comsys Telecom & Media, leverancier van voice response systemen (IVR's), spraakgestuurde self-service oplossingen, multimedia contact centers en netwerk services. Vanaf 1 mei voeren Audiotex Nederland en Comsys Telecom & Media de – op elkaar aanvullende – diensten en producten onder één gelijknamig label.
Het is meer dan alleen een naamsverandering. Door de integratie van beide bedrijven wordt één centraal ontwikkelteam gevormd, waardoor innovaties in producten en diensten sneller naar de Europese markt worden gebracht en Comsys Nederland slagvaardiger aan de behoeftes van opdrachtgevers kan voldoen met oplossingsgerichte producten. Gezamenlijke projecten uit het verleden hebben bewezen dat deze combinatie werkt. Comsys is de enige Europese service provider met hosted service centra in Nederland, Groot-Brittannië, Duitsland, Polen, Zwitserland en Oostenrijk.
Gerrit Jan Konijnenberg, CEO van de Comsys groep: "De technologie en kennis van beide bedrijven vullen elkaar uitstekend aan. Het Interactief Media Responsplatform van Audiotex, met haar honderden applicaties, is een zeer waardevolle aanvulling op de systemen van Comsys Telecom & Media."