De voicelogging en screen capturing systemen van VoiceCyber zijn uitgebreid met de volgende functionaliteiten.
Databases
VoiceCyber heeft de databases van MySQL en Oracle volledig geïntegreerd in haar VoiceCyber VCLog software voor opslag en analyse van telefoongesprekken. Hierdoor kunnen alle opgenomen telefoongesprekken sneller teruggevonden worden dan systemen welke zonder database werken. Ook de screen logging applicaties van VoiceCyber maken hier gebruik van.
Webbrowser
De software van de VCLog voicelogger draait als een services in onder meer een standaard PC/server-omgeving. Het grote voordeel hiervan is dat de voicelogger altijd blijft werken, óók in geval de besturingssoftware van de Server niet zo werken.
Via een beveiligde web-browser kunnen de in de database opgeslagen gesprekken teruggezocht en afgespeeld worden. Wereldwijd maken al meer dan 10.000 gebruikers in onder meer callcenters, dealing rooms van banken en meldkamers van verschillende hulpdiensten, gebruik van dit voicelogging systeem.
Screenlogger
Nieuw is om screen logging tegelijk te laten starten wanneer een gesprek gelogd wordt. Hiermee wordt een enorme besparing op harddisk capaciteit gerealiseerd.
Software based VoIP voicelogging uitgebreid
Met de VoIP software based voicelogging oplossing is het nu mogelijk om een ongelimiteerd aantal VoIP telefoontoestellen te monitoren en te loggen. Uniek is dat dit volledig gebeurt op basis van software. In China heeft VoiceCyber onlangs een installatie afgerond waarbij meer dan 1000 VoIP telefoontoestellen gelogd worden.
CTI connections
Alle voicelogging oplossingen zijn via CTI te koppelen aan externe databases van klanten.
Meer informatie over de producten en oplossingen van VoiceCyber zijn te vinden op www.voicecyber.eu.