Een toepassing voor effectief klantcontact is nu beschikbaar door de samenwerking tussen Q-go, producent van Natural Language Search (NLS)-technologie, en Kahuna, leverancier van onafhankelijke oplossingen voor e-communicatie.
De twee bedrijven zullen zich hiervoor tijdens de Telecommerce Dagen op 24, 25 en 26 april als complementaire partners presenteren.
De samenwerking tussen Q-go en Kahuna Business Solutions komt voort uit de stijgende vraag naar op natuurlijke taal gebaseerde zoekmogelijkheden binnen de applicaties van KANA. Deze speler op het gebied van geïntegreerde klantenservice-oplossingen, heeft in de Benelux een strategisch partnership met Kahuna. Bedrijven die binnen deze regio met KANA-oplossingen werken, kunnen door de toevoeging van Q-go's NLS-technologie de in eigen woorden gestelde vragen van klanten snel en gericht beantwoorden.
De mogelijkheid van het stellen van een vraag in natuurlijke taal zorgt voor een drastische vermindering van het aantal inkomende verzoeken via telefoon of e-mail. Door de combinatie van de KANA-oplossingen van Kahuna met de NLS-technologie van Q-go ontstaat een duidelijk en continu inzicht in de behoeften van klanten. Hierdoor kunnen bedrijven een betere customer experience leveren en de online conversie verhogen. Daarnaast worden de operationele kosten van hun Contact Center aanzienlijk verlaagd.
"Wij zien natuurlijke taal als een strategisch component om de KANA Customer Interaction Suite te versterken", zegt Rudy van Duyvenvoorde, Managing Director Kahuna Business Solutions. "Het feit dat er al veel gezamenlijke klanten van beide oplossingen zijn, bevestigt dat Q-go de juiste en strategische partner is om KANA te completeren."
"Met Kahuna zijn we verzekerd van een zeer professionele partner met de juiste expertise op het gebied van KANA en klantinteractie", vult Marcel Smit, CEO bij Q-go, aan. "Door de aanvulling van de KANA-suite met onze Natural Language Search-technologie kunnen klanten nu in eigen woorden via de website communiceren. Dit heeft een aantoonbaar positief effect op de kwaliteit van de interactie. Kortom; de sleutel tot een hogere klanttevredenheid, beter inzicht en een hogere online conversie."