Interactive Intelligence, leverancier van zakelijke communicatiesoftware, heeft Newtel Essence officieel benoemd tot Platinum Partner.
Newtel Essence krijgt de status vanwege de kennis over het Customer Interaction Center (CIC), de volledig op SIP gebaseerde contactcenter-oplossing van Interactive Intelligence.
"Ons streven naar klanttevredenheid en de bewezen contactcenter-technologie van Interactive Intelligence vormen samen een krachtige propositie voor ondernemingen", aldus Serge Poppes, oprichter van Newtel Essence. "Nu we de status van Platinum Partner hebben, zijn we nog beter op de hoogte van productontwikkelingen en trainingen. Hierdoor zijn we in staat om de Interactive Intelligence klanten de expertise te blijven bieden waar zij om vragen."
Jos Mols, territory manager bij Interactive Inteligence: "Newtel Essence is al jarenlang een gewaardeerde partner van Interactive Intelligence en behoort in Nederland tot de topaanbieders op het gebied van contactcenter-technologie. Dat blijft ook zeker zo na de overname door KPN en de samenvoeging met KPN Call Center Solutions. De benoeming tot Platinum Partner is hiervan een bevestiging."