Priox, leverancier van oplossingen op het gebied van ITIL Service Management, ketenbeheer en regiemanagement, is een samenwerking aangegaan met ConceptSales, een strategische ICT-dienstverlener.
Door de samenwerking met Priox biedt ConceptSales ICT-bedrijven, naast portfolio-ontwikkeling, operationele inrichting en salesondersteuning, nu de mogelijkheid tot het automatiseren en beheren van processen en het maken van managementrapportages.
ConceptSales richt zich op ICT-bedrijven die hun portfolio willen uitbreiden met beheerdiensten. Door de toevoeging van Priox in het ‘out-of-the-box'-pakket van ConceptSales kunnen ICT-bedrijven de dienstverlening naar hun klanten toe verder optimaliseren. De Priox-producten bieden de mogelijkheid om het volledige ITIL Service Management voor klanten uit te voeren. Tevens kan met het Priox Intelligence Dashboard een IT-bedrijf in één oogopslag zien hoe de prestaties naar klanten zijn, hoe bedrijfsprocessen verlopen, of SLA's wel of niet worden gehaald en waar direct verbeteringen mogelijk zijn.
Johanan Bos, commercieel directeur bij ConceptSales: "Wij hebben bewust gewacht op de lancering van Priox. Zij onderscheiden zich met hun uitstekende contract management module, uitgebreide rapportagemogelijkheden en het management dashboard, dat juist ook menselijke prestaties in kaart kan brengen. Samen met Priox kunnen we nu een echt compleet control center in SaaS-model (Software as a Service) aan onze klanten aanbieden. Door de modulaire opbouw bieden de Priox diensten de flexibiliteit om aan de vraag van grote en kleine ICT-bedrijven te voldoen."