Device Nederland lanceert een online customer portal waarop klanten alle mogelijke track en trace informatie over hun hardware kunnen vinden en downloaden in het gewenste format.
Via de customer portal zijn specificaties van de bestaande migratieopdracht te achterhalen; productspecificaties, serienummers, afleverlocaties- en tijden, maar ook de waarde etc. Voor veel bedrijven is het immers van belang dat precies bekend is welke apparatuur wanneer is vervangen en op welke afdeling dit gedaan is.
Met het online systeem is een volledige projectplanning mogelijk, die live (online) te volgen is. Hiermee wordt elk logistiek proces voor Device's klanten en partners geheel transparant. De portal biedt ook mogelijkheid om alle projectcommunicatie terug te lezen, contracten en facturen in te zien of te downloaden, en officiële reacties te plaatsen en te bloggen.
"Dit is het begin van een nog verdere verbreding van onze dienstverlening," zegt Nivar Fuchs, general manager van Device. "We merken dat bedrijven inzicht in willen hebben in alle processen, en opdrachten niet meer zomaar uitbesteden. We werken zelfs alweer aan een volgende release van de portal! Hierin kunnen klanten direct bestellingen of services inplannen." Device wil door volledige transparantie in de processen meer service kunnen bieden aan klanten. "Ze krijgen daardoor een vertrouwd gevoel" voegt Fuchs hier aan toe. "Het feit dat we onze processen volledig bloot leggen houdt ons zelf ook scherp, en dat werkt ook in ons voordeel."
Voor meer informatie kijk op: www.device.nl/mijn_account.html