Fabrikant van gespreksopnameapparatuur OptiLogix en distributeur Recall Calls verstevigen hun samenwerking. De fabrikant heeft het internetdomein van de failliete distributeur Tel2Com doorgelinkt naar Recall Calls om zodoende ‘zwevende’ resellers bij de distributeur onder te brengen.
Zowel OptiLogix als Recall Calls waren van mening dat resellers die door het faillissement van Tel2Com zonder leverancier kwamen te zitten, ondersteund moesten worden. "We hebben dan ook gesprekken met OptiLogix gevoerd om deze zwevende resellers voor ons te winnen", zegt Ron van Driessel, directeur van Recall Calls. We hebben daarom onze samenwerking verstevigd en afgesproken dat wij eventuele garantieafhandelingen van Tel2Com overnemen. Voormalige Tel2Com-resellers kunnen met hun vragen over of support met betrekking tot de CallCatcher-producten van OptiLogix bij ons terecht, wij handelen dat dan verder af. Zowel OptiLogix als wij willen namelijk tevreden klanten."
In de vernieuwde relatie gaan beide bedrijven gezamenlijk de markt bewerken en zodoende proberen resellers van gespreksopnameapparatuur in het algemeen en Tel2Com-resellers in het bijzonder voor zich te winnen. "Recall Calls is voor OptiLogix de perfecte partner die 100 procent gefocussed is op voice recording en echt toegevoegde waarde kan leveren", zegt Sumihiro Smid, director sales & support bij OptiLogix. Van Driessel vult hem aan: "We gaan gezamenlijke acties opzetten, resellerdagen organiseren en komen met nieuwe producten. Ook gaan we screencapturing voor resellers betaalbaarder maken. Het is een onrustige tijd geweest en verschillende resellers hebben een rots in de branding nodig. Wij willen voor hen die rots zijn. Gelet op ons call recording-verleden vanaf 1999 moet dat zeker lukken."