RightNow Technologies opent vandaag zijn eerste Nederlandse vestiging in het Hojel City Centre-gebouw bij het Centraal Station van Utrecht.
Deze opening hangt samen met de talrijke successen die de onderneming de afgelopen jaren heeft geboekt in de Benelux. De vooraanstaande leverancier van CRM-software en customer experience-oplossingen kan zijn Benelux-activiteiten vanuit het nieuwe kantoor perfect stroomlijnen. Klanten kunnen hierdoor rekenen op optimale service en profiteren van een goede bereikbaarheid.
De oprichting van het speciale salesteam voor Nederland en België in mei 2005 heeft duidelijk haar vruchten afgeworpen. RightNow maakte dankzij de inzet van dit team een snelle groei door, geheel in lijn met de ambitieuze doelstellingen van het bedrijf. De opening van een Nederlandse vestiging is de kroon op het werk van het enthousiaste team.
"We hebben inmiddels verschillende gerenommeerde bedrijven als klant", zegt Erik Göetjes, Country Manager Benelux bij RightNow in Nederland. "Voorbeelden hiervan zijn Marktplaats.nl, de NS en Vodafone. De opening van de Nederlandse vestiging schept kansen om ons klantenbestand nog verder uit te breiden en geeft de samenwerking binnen het team een flinke impuls. In het centraal gelegen Utrecht zijn we uitstekend bereikbaar en hebben we volop ruimte voor nieuwe binnendienst- en buitendienstmedewerkers die extra groei kunnen ondersteunen."