Nuance Communications organiseert de tweede Conversations Europe conferentie van 24 tot 26 april 2007 in Cannes, Frankrijk. Conversations Europe sluit aan op de conferentie over spraaktoepassingen die Nuance jaarlijks in de Verenigde Staten organiseert.
"Vorig jaar was de conferentie een enorm succes, een mijlpaal in onze communicatie met ons omvangrijke en groeiende Europese klantenbestand," verklaart Peter Hauser, general manager en senior vice president, Nuance Communications International. "Wij bouwen hierop voort om onze klanten dit jaar nog betere informatie te verschaffen. Onze internationale klanten en partners en andere toonaangevende organisaties krijgen de gelegenheid om te netwerken en om de baanbrekende spraaktechnologieën, -diensten en talen te bespreken die voor hun activiteiten van belang zijn."
De bedrijven die tot nu toe hebben toegezegd om Conversations Europe 2007 te steunen zijn: Nortel als eerste Principal Sponsor; Aspect, Avaya, Cisco, ClickFox, Genesys en Ydilo als Supporting Sponsor en Promptu en Teleatlas als sponsors van de sessies mobiele en autotoepassingen.
Het succes van de innoverende sessie over mobiele toepassingen tijdens de Amerikaanse conferentie is voor Nuance aanleiding om op Conversations Europe twee parallelle sessies over mobiele toepassingen te houden; één over mobiele spraaktoepassingen en één over spraaktoepassingen in de automotive sector.
Keynotespreker op Conversations Europe 2007 is David Taylor, de internationaal erkende deskundige inzake leidinggeven, European Business Speaker of the Year en auteur van The Naked Leader. Florence Désert, hoofd reserverings- en callcenters bij Air France voor de Franse markt, houdt de keynotepresentatie als contactcenterklant. Zij zal uitleggen hoe met spraakoplossingen het aanbod van de klantenservice van een van de grootste luchtvaartmaatschappijen ter wereld wordt uitgebreid.