KN introduceert Document Navigator voor het automatisch scannen, indexeren, bewerken, converteren en doorsturen van alle soorten documenten naar digitale workflows.
Met deze workflowsoftware wordt elke Konica Minolta multifunctional een digitale oprit voor het gebruik van documenten in DMS, ERP- en CRM-systemen, of andere bedrijfsapplicaties. KN is de exclusieve distributeur van Konica Minolta Business Solutions in Nederland.
Document Navigator is speciaal ontwikkeld om het digitaliseren en verder verwerken van alle soorten documenten in elektronische workflows zo eenvoudig mogelijk te maken. Op basis van voorgedefinieerde instructies, te selecteren op de multifunctional, kunnen gebruikers papieren documenten letterlijk met één druk op de knop naar elke gewenste plaats in een workflow of backoffice applicatie (DMS, ERP, CRM) sturen. Verder bevat Document Navigator een groot aantal automatische bewerkingsfuncties, waaronder tekstherkenning (OCR), splitsen van documenten, barcode- en formulierherkenning, indexering, digitale ondertekening, beeldverbetering en conversie naar andere bestandsformaten. Ook de validatie van gegevens met een backoffice applicatie en flexibele input van indexgegevens, behoren tot de mogelijkheden.
"Met Document Navigator spelen wij in op de behoefte en vragen van onze klanten om zo eenvoudig mogelijk papieren documenten te kunnen digitaliseren en automatisch te routeren naar de gewenste bedrijfsapplicaties", zegt Ernst Kolvenbag, Marketing Manager bij KN. "Het verwerken van informatie op papier, is in veel bedrijven nog steeds omslachtig, tijdrovend en zeker niet foutloos. Met Document Navigator kunnen klanten papieren documenten vanaf onze multifunctionals snel, eenvoudig en foutloos in elk backoffice applicatie of workflow plaatsen. In de praktijk vermindert Document Navigator het aantal verwerkingshandelingen sterk, wat bij één van onze eerste klanten 32% tijd- en kostenbesparing in het factureerproces opleverde".