Van dinsdag 27 tot en met donderdag 29 maart 2007 vindt de Week van de Ondernemer voor de tiende keer plaats in Jaarbeurs Utrecht. HP is dit jaar kennispartner, wat inhoudt dat het bedrijf tijdens het congres een kennissessie aanbiedt en aanwezig is op het Business Plaza.
De Week van de Ondernemer staat in het teken van ‘De weg naar succes'. De kennissessie van HP geeft hier invulling aan door ‘Tijd is geld' te vertalen naar concreet succes.
De Week van de Ondernemer is een landelijk business event dat zich richt op ondernemers in het Midden en Kleinbedrijf (MKB). Natuurlijk is succes dé drijfveer voor ondernemers; het thema ‘De weg naar succes' zal het MKB dan ook aanspreken. De Week van de Ondernemer beoogt een kennisplatform voor ondernemers te zijn, met nieuws en trends. Een evenement waar MKB'ers inspiratie op kunnen doen, maar ook kunnen netwerken. Gedurende dit driedaagse evenement is er iedere dag focus op bepaalde branches en treden aansprekende topondernemers op als spreker.
Als kennispartner van de Week van de Ondernemer verzorgt HP sessies met als thema ‘Tijd is geld'. Futuroloog Paul Ostendorf en Gerald Essers, architect van TIJDWINST.com, tonen in hun presentaties aan hoe ondernemers meer rendement uit minder tijd kunnen halen door het toepassen van slimme technieken. Daarnaast is HP aanwezig op het Business Plaza met de ‘HP SuccesCentrale'. Hier kunnen ondernemers terecht voor informatie en advies om tijdwinst te boeken en zo succesvoller te zijn met hun bedrijf.
HP toont door deze actieve participatie in de Week van de Ondernemer aan dat HP oplossingen ondernemers helpen succesvoller te zijn. Het HP portfolio bestaat immers uit een zeer breed assortiment gebruiksvriendelijke producten en oplossingen geschikt voor iedere onderneming. Deze staan op hun beurt garant voor lagere kosten en hogere productiviteit.