Onder de noemer IPtelligence worden door Telecats verschillende bereikbaarheidsdiensten aangeboden, die functioneren op basis van VoIP. Met IPtelligence zijn innovatieve bereikbaarheidsdiensten niet langer voorbehouden aan grote bedrijven met geavanceerde contact centers.
Eén van de bereikbaarheidsdiensten van IPtelligence is de managed PABX. Doordat IPtelligence gebruik maakt van de modernste technieken en netwerken, bespaart de organisatie flink op de telefoniekosten.
De propositie van IPtelligence is onderscheidend vanwege de innovatieve bereikbaarheidspakketten waarmee de telefonische dienstverlening van organisaties naar een hoger niveau gebracht kunnen worden. Het betreft diverse IVR en/of spraakherkenningapplicaties, maar ook keuzemenu's, wachtrijen, groepsschakelingen, etc. Vanzelfsprekend zijn voice messaging, voice logging en telefonisch vergaderen ook mogelijk.
Telecats heeft o.a. aan Iddink een volledig op Voip gebaseerd call center geleverd.
Telecats BV is aanbieder van innovatieve voice response en spraakherkenningtoepassingen t.b.v. het automatiseren van telefoongesprekken.