Getronics PinkRoccade opent een nieuwe service desk in Beek. De Service Desk Nederland is een centraal aanspreekpunt voor de integrale dienstverlening rondom ict-systemen en netwerken van klanten.
Met de opening van de service desk levert de ict-dienstverlener een bijdrage aan de werkgelegenheid voor Zuid-Limburg. Binnen de Service Desk Nederland van Getronics PinkRoccade zijn momenteel ruim 140 ict-professionals werkzaam. Alle vragen met betrekking tot storingen of aanpassingen in ict-systemen door eindgebruikers van klanten worden bij de Service Desk Nederland aangenomen, geregistreerd, gerouteerd, opgelost en bewaakt. Daarmee is de service desk mede verantwoordelijk voor de continuïteit en beschikbaarheid van netwerk-, server- en desktopproducten van opdrachtgevers. Medewerkers van de Service Desk Nederland werken onder andere voor grote, aansprekende organisaties in diverse markten.
De Service Desk Nederland is één van de weinige skilled servicedesks in Nederland.
De service desk in Beek maakt deel uit van het wereldwijde netwerk van Service Centers van Getronics waarin ook Service Centers in Hongarije, Mexico en Singapore zijn opgenomen.