Fellowes is bekroond met de prestigieuze Brand of the Year Award 2006, welke onlangs door Corporate Express op hun jaarlijkse kick-off event werd uitgereikt.
De onderscheiding beloont de succesvolle rol die het merk en het team van Fellowes het afgelopen jaar speelden bij het uitbouwen van de Benelux-activiteiten van Corporate Express (CEXP), een onderneming van de beursgenoteerde handelsonderneming Buhrmann. De award werd uitgereikt door Roger Cesar, algemeen directeur van Corporate Express Benelux.
Fellowes leverde een belangrijke bijdrage aan de omzetgroei van CEXP met de ontwikkeling van geïntegreerde marketingcampagnes voor eindgebruikers, zoals www.fraudevoorkomjezelf.nl, waarmee de naamsbekendheid van Fellowes en de omzet van CEXP werden vergroot.
Hajo Hoekstra, Sales & Marketing Director van Fellowes Benelux, verklaart: "Deze onderscheiding onderstreept niet alleen de kracht van het merk Fellowes, maar ook de passie, toewijding en daadkracht van zowel het CEXP accountteam en Key Account Manager Guido Venverloo van Fellowes. "Ik ben trots op onze samenwerking en successen met het Corporate Express-team en maak me met de andere teamleden sterk voor verdere ontwikkeling van onze thema- en merkcampagnes ten gunste van zowel Corporate Express als Fellowes."
Andrea Davis, president van Fellowes Europa, zei in een reactie: "Ik ben razend enthousiast over de erkenning die Corporate Express ons hiermee geeft. Fellowes spant zich in voor verdere versterking van zijn naamsbekendheid, waar ook onze verkooppartners van profiteren. Deze onderscheiding maakt duidelijk dat we daarin met Corporate Express op de juiste weg zijn."
De Corporate Express Brand Award is de tweede onderscheiding die Fellowes in 2007 kreeg uitgereikt. In januari werd de campagne Fellowes National Identity Fraud Prevention WeekTM als Best Marketing Initiative bekroond met de European Office Products Award 2007