SYLIS, Europees ICT-dienstverlener en kennisleider op het gebied van Microsoft- en Citrix-technologie, heeft onlangs Raymond Groebbé (46) benoemd tot marketing manager Nederland.
Groebbé wordt in deze functie verantwoordelijk voor de verdere uitbouw en ontwikkeling van de marketingorganisatie van SYLIS. Belangrijke doelstelling daarbij is het uitdragen van SYLIS' visie op de rol en de toegevoegde waarde van technologie bij het realiseren van een efficiëntere en effectievere bedrijfsvoering binnen organisaties. "Het inzetten van nieuwe technologie betekent (onder meer) dat producten en oplossingen tegen lagere operationele kosten veel eenvoudiger te beheren, te gebruiken en in te zetten zijn. Dat is de boodschap die SYLIS wil overbrengen naar haar doelgroepen", aldus Groebbé. "Daarnaast ga ik mij richten op het op een creatieve en onderscheidende manier vergroten van de bekendheid van SYLIS onder alle relevante doelgroepen, waaronder klanten, prospects en potentiële nieuwe medewerkers. Hoewel er al veel is bereikt, zie ik legio mogelijkheden om SYLIS nog duidelijker op de kaart te zetten, zowel de organisatie als haar succesvolle oplossingen". Voor zijn indiensttreding bij SYLIS was Groebbé als director of marketing & business development EMEA werkzaam bij Dot Hill Systems. In die functie was hij verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van marketinginitiatieven in de EMEA-regio en het opzetten en uitvoeren van initiatieven op het gebied van business development. Daarvoor werkte hij onder andere als managing director bij Livingston B.V. en in verschillende (marketing) management functies bij Sun Microsystems en NCR.