De directe leverancier lanceert deze week een campagne om zijn zakelijke oplossingen meer naamsbekendheid te geven. De campagne is geproduceerd samen met Dell’s strategische partners Microsoft, Intel en AMD.
De campagne richt zich op it-managers en cio's van middelgrote en grote ondernemingen. Dit gebeurt met online en print advertenties, marketing tools en een mailing naar 5000 klanten en prospects. Doel van de campagne is om meer bekendheid te genereren rondom de zakelijke oplossingen die Dell biedt aan klanten.
Op de speciaal hiervoor ontworpen website staan business cases die illustreren hoe producten en diensten van Dell worden ingezet door zowel kleinere lokale bedrijven als ook grote multinationals.
Stéphanie Moles-Rota, marketing director Dell Benelux: "Veel mensen weten niet dat meer dan 80% van Dell's omzet wordt gegeneerd door onze zakelijke klanten. En het is al lang niet meer zo dat we alleen pc's verkopen; ook op het gebied van services en storage kiezen steeds meer klanten voor Dell als business partner. Middels deze campagne willen we dat duidelijk maken."
De campagne is ontworpen door AdPeople