Leverancier van on-demand business diensten Salesforce.com en Deloitte Consulting gaan samen on-demand customer relationship management (crm) en andere zakelijke applicaties – ontwikkeld op het Apex on-demand platform – aanbieden.
Salesforce.com en Deloitte Consulting zullen respectievelijk zakelijke en technische producten en ondersteunende diensten bieden om organisaties te helpen bij het implementeren van hun crm-oplossingen. Als onderdeel van de strategische alliantie zal Deloitte Consulting de crm-suite van salesforce.com opnemen in het bestaande consultancy-aanbod.
Deloitte Consulting heeft meer dan 3500 mensen in dienst die branchespecifieke crm-kennis, ervaring met crm-bedrijfsprocessen of ervaring met on-demand, multi-tenant crm-technologie hebben. Hiermee levert het bedrijf crm-gerelateerde diensten in alle grote markten en branches. Deloitte Consulting heeft zichzelf onderscheiden in de crm-markt met een geïntegreerd serviceaanbod dat klanten helpt bij de implementatie van een end-to-end oplossing. Deloitte Consulting's Customer Transformation Offering biedt bedrijven een raamwerk voor het toepassen van strategische, procesmatige, technologische en operationele diensten voor marketing-, sales- en servicedoeleinden.
"'s Werelds grootste bedrijven beginnen door te krijgen dat zij ook deel kunnen uitmaken van het on-demand succes", zegt Bobby Napiltonia, senior vice president, worldwide channels and alliances, salesforce.com. "Met Salesforce Winter '07 en het Apex-platform kunnen bedrijven de voordelen van on-demand uitbreiden naar ieder bedrijfsonderdeel. Onze samenwerking met Deloitte zal ondernemingen het vertrouwen geven om applicaties te ontwikkelen, aan te passen en te integreren met de hulp van consultants die zij kennen en vertrouwen."
"Salesforce.com's on-demand model kan grote organisaties helpen bij het benaderen van hun klanten", aldus Paul Clemmons, Deloitte Consulting Principal and Emerging Solutions Leader. "We zien uit naar een nog intensievere samenwerking met salesforce.com om onze klanten te helpen bij het maximaliseren van de resultaten van hun on-demand applicaties. Het Apex-platform van salesforce.com biedt de kans om de voordelen van on-demand te benutten binnen vele aspecten van het bedrijfsleven."