NextiraOne en Genesys Telecommunications Laboratories werken samen om spraakoplossingen aan te bieden.
Met deze partnerovereenkomst willen NextiraOne, Genesys en Acapela het management van de contactcenters van hun klanten optimaliseren. NextiraOne gebruikt het Genesys Voice Platform (GVP) dat gebaseerd is op ‘open standards' en VoiceXML taal om meer flexibiliteit voor de spraaktoepassingen en multi-mode compatibiliteit te bieden.
Het GVP platform maakt gebruik van Acapela's spraaksynthese waarmee volledig automatisch en op ieder gewenst moment tekst naar spraak kan worden omgezet.
"Het Genesys Voice Platform is een volledig uitgerust platform voor stemverwerking dat ook is uitgerust met geavanceerde netwerkrouting, ‘self-service' gebruik en een intelligente wachtservice," zegt Elliot Danzinger, CTO van Genesys.
"Wij kunnen vandaag met zekerheid vaststellen dat ‘self-service' toepassingen gebaseerd op spraakplatformen en toegevoegd aan tekst-naar-spraak-technologie dé oplossing zijn om kosten te optimaliseren en onze gebruikers services te bieden die zij op prijs stellen," stelt Guillaume Baraton, Contact Center Solutions manager van NextiraOne, Frankrijk.