De Watermark-vestigingen gaan hun naamgeving in 2007 gefaseerd omzetten in Qurius.
Voor het eind van het jaar zullen alle Watermark-vestigingen de Qurius-naam en -huisstijl invoeren voor hun in- en externe uitingen. Hiertoe is besloten vanwege de fusie van Watermark en Qurius per 18 december jl.
"Door de fusie willen we onze gedeelde groeiambitie versneld realiseren", zegt Fred Hermans, CEO van Qurius. "Zowel voor onze klanten als voor onze medewerkers en business partners is het belangrijk dat dit vanuit één bedrijf met één naam geschiedt. Om maximale synergie te realiseren, is het op elkaar afstemmen van de communicatiemiddelen en -uitingen onvermijdelijk." "Vanuit één merk kunnen we efficiënter communiceren over onze verschillende diensten en oplossingen. De uitdaging is nu om dit veranderproces te stroomlijnen en zorgvuldig met de verschillende doelgroepen over de rebranding te communiceren. Daartoe moeten zullen we de marketingmiddelen aanpassen en per land een detailplanning maken", aldus Qurius-directeur Tom Stolk.