Ezwim, speler op het gebied van Total Telecom Management, heeft in 2006 een omzetgroei van 60 procent gerealiseerd. Bovendien is de winstgevendheid sterk verbeterd ten opzichte van de voorgaande jaren. Belangrijkste redenen voor de omzetgroei zijn het aantreden van een nieuw management, structureel terugkerende omzet als gevolg van zeer tevreden klanten en een sterke focus op operators en de grootzakelijke markt.
Ron van Valkengoed, managing director van Ezwim: "Het zijn fantastische cijfers. Een bewijs dat ons model werkt, maar ook dat er bij bedrijven een groeiende behoefte bestaat om hun telecommunicatiekosten professioneel te managen."
Ezwim haalde in 2006 twintig nieuwe klanten binnen waaronder Epson Europe, Verizon Business, en The Phone House. Voor 2007 voorspelt Ron van Valkengoed een verdere groei van de omzet en het aantal klanten: "Gezien de vraag van onze klanten en de markt om een pan-Europese dienstverlening zal de groei in 2007 voor een groot deel voortkomen uit internationalisatie."